3 תשובות
שואל השאלה:
בlis יש הרבה התעסקות בבחירות ויש גם כל מיני חידות (puzzles) לאורך המשחק אז הייתי מגדיר את זה יותר בתור narrative adventure game אבל הקו לא תמיד חד.
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב שזה פחות עניין של האם יש פיצול בעלילה ויותר לגבי העובדה שיש בחירות כאלה, גם אם הן לא באמת משפיעות על הסוף.
מה שדווקא אהבתי במשחק זה שזה סוג של מראה לך שאת לא באמת יכולה לשנות את מה שקרה - את יכולה לחזור בזמן ולשנות את הבחירות שלך (לפחות אלה שעשית לא מזמן) אבל לא משנה מה את תגיעי לאותה נקודה.
כן הייתה לי בעיה עם כל הדגש על אפקט הפרפר כי זה לדעתי היה פחות מתאים לאיך שהמשחק הלך וגם הסוף עם הטורנדו היה מאכזב כי ציפיתי שהאסון באמת ינבע מהמעשים שלי (פרפרים מעצבנים) אבל זה היה יותר "התעסקות עם הזמן, אז יש טורנדו." אבל בכל מקרה לבצע בחירות זה המרכז של המשחק, גם אם זה לא משנה את קו העלילה.
ולדעתי גם שוטטות וגם רומן ויזואלי הם סוג של תת-סוגה של הרפתקה אבל לא כולם יסכימו.
אנונימי
שואל השאלה:
אז משחק כמו night in the woods יחשב משחק שוטטות?
אנונימי