5 תשובות
היו לי תקופות שהייתי עם חבורה של אתיופיות ורק אחת הייתה נצ'ית
זה הרגיש רגיל כזה אבל עכשיו אני אתיופית עם חבורה של נצ'יות ואני לא מרגישה בנוח בכלל
אנונימית
אין בזה שום דבר רע
לא הייתי חושבת משהו מיוחד
Apf
ושחור בחבורה של לבנים זה בסדר כאילו
הייתי חושבת שכולם בני אדם, לא משנה מה צבע העור שלהם
באותו הנושא: