תשובה אחת
קחי דברים בפרופורציה, וקחי בחשבון שיש חוקים, אכיפה וגורמים שיטפלו בדברים כאלה *במידה* ויהיה משהו, ואני בטוחה שלא כולם היו רוצים להסתכן.
באופן כללי הפחד מוצדק, פשוט תנסי להימנע מקשר עין.
בתור חיילת זה אפילו עוד יותר מפחיד.
באופן כללי הפחד מוצדק, פשוט תנסי להימנע מקשר עין.
בתור חיילת זה אפילו עוד יותר מפחיד.
באותו הנושא: