תשובה אחת
קחי דברים בפרופורציה, וקחי בחשבון שיש חוקים, אכיפה וגורמים שיטפלו בדברים כאלה *במידה* ויהיה משהו, ואני בטוחה שלא כולם היו רוצים להסתכן.
באופן כללי הפחד מוצדק, פשוט תנסי להימנע מקשר עין.

בתור חיילת זה אפילו עוד יותר מפחיד.