6 תשובות
בשפתיים. יש דימיון
אמ.. לא חח
אבל השוואה חמודה שתיהן יפות אבל לכל אחת יש משהו נורא שונה, לא הייתי מקשרת בין היופי של שתיהן האמת.
לא חושבת
משהו מזכיר בשפתיים רק..
חוץ מזה היא הייתה מתה חחח
בשפתיים טיפה..
אבל לא ממש..
אני לא רואה דימיון