3 תשובות
אני תמיד עושה
ציין: מציינת את המושג
הצג: מסבירה את המושג
הסבר: מסבירה איך הוא קשור למקרה פלוס ציטוט קשור
ציין: מציינת את המושג
הצג: מסבירה את המושג
הסבר: מסבירה איך הוא קשור למקרה פלוס ציטוט קשור
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אותו הדבר רק שאני בהסבר גם מציגה את האירוע בקצרה את החלק שרלוונטי לשאלה
באותו הנושא: