10 תשובות
שיקפצו לך, זה קורה אין מה לעשות.. זה מביך את צודקת אבל זה כבר קרה
מסכנה .. פעם הבאה לא לשים חוטיני:) חח
שואל השאלה:
^^^ אני כן זאת בדיוק הבעיה
אנונימית
ממ למה?
גם אם הם יגידו על זה משהו פשוט תתעלמי או שתעני להם בציניות
תשמעי זה כבר קרה ואין מה לעשות פשוט עוד מעט ישכחו מזה אין לך מה לדאוג,באמת
מה זה משנה? זה תחת יש את זה לכולם, חוטיני המון בנות לובשות מה מפדח פה? בגד עשוי מבד וזה יכול להיקרע ולהמון אנשים נקרע בחיים אין פה משהו חריג וזה שהם לא צחקו אומר שדווקא אולי הם אהבו את מה שהם ראו קחי את זה כמחמאה :)
בסדר זה לא שאת תראי אותם מחר
אל תתיחסי לא יזיכרו את זה עוד שבוע
אנונימית
בקטנה שכחו מזה כבר