16 תשובות
אני
אני בעד
יש פה אנשים שהם בעד בריונות ברשת?
ברור שכולם נגד
ברור שכולם נגד
נראלי שכןלם נגד
אני בעדד!! ...
לא.. אני נגד וכן יאללה בואו נילחם נגד ילדים שעושים חרם בגנים.. זה לא אפשרי אי אפשר לחנך את העולם כל הורה צריך לחנך את הילד שלו אפשר להילחם ברשתות חברתיות אבל להגיד שזה ישנה משהו לגמרי? אממ לא נראלי
לא.. אני נגד וכן יאללה בואו נילחם נגד ילדים שעושים חרם בגנים.. זה לא אפשרי אי אפשר לחנך את העולם כל הורה צריך לחנך את הילד שלו אפשר להילחם ברשתות חברתיות אבל להגיד שזה ישנה משהו לגמרי? אממ לא נראלי
אני
שואל השאלה:
פתחתי עמוד חדש באינסטגרם שנלחם בבריונות ברשת, מי שנגד בריונות אשמח שיעקוב (:
לכל הפסימיים, העמוד כן עוזר, אני מדברת שם עם אנשים ומייעצת להם, ומעלה פוסטים שמעלים מודעות
בעבר היה לי עמוד דומה עם 2000 עוקבים (בחודש) הפסקתי אותו כי הייתי לחץ בלימודים, עכשיו חזרתי
בקיצור לפני שימחקו את השאלה כי הפנתי לאתר חיצוני אשמח שתעקבו!!
פתחתי עמוד חדש באינסטגרם שנלחם בבריונות ברשת, מי שנגד בריונות אשמח שיעקוב (:
לכל הפסימיים, העמוד כן עוזר, אני מדברת שם עם אנשים ומייעצת להם, ומעלה פוסטים שמעלים מודעות
בעבר היה לי עמוד דומה עם 2000 עוקבים (בחודש) הפסקתי אותו כי הייתי לחץ בלימודים, עכשיו חזרתי
בקיצור לפני שימחקו את השאלה כי הפנתי לאתר חיצוני אשמח שתעקבו!!
אנונימית
כל הכבוד!
שואל השאלה:
המון תודה❤❤
המון תודה❤❤
אנונימית
אני ממש בעד שישלחו לי קללות בפייסבוק למה אתה שואל?
לא חושבת שיש מישהו שהוא בעד...
אבל אני גם לא חושבת שעמוד באינסטגרם יעזור כי זו פלטפורמה מלאה בבריונות.
אבל אני גם לא חושבת שעמוד באינסטגרם יעזור כי זו פלטפורמה מלאה בבריונות.
שואל השאלה:
לא רוצה לצאת סאחית אבל פשוט לא מצחיק ככ
לא רוצה לצאת סאחית אבל פשוט לא מצחיק ככ
אנונימית
שואל השאלה:
גיין, כמו שאמרתי היה לי פעם עמוד דומה, ככ הרבה ילדים דיברו איתי בסוף היום ועזרתי להם בעצות, שגרמו למצב שלהם להשתנות
אם את לא מאמינה זה שלך
גיין, כמו שאמרתי היה לי פעם עמוד דומה, ככ הרבה ילדים דיברו איתי בסוף היום ועזרתי להם בעצות, שגרמו למצב שלהם להשתנות
אם את לא מאמינה זה שלך
אנונימית
אניי
שואל השאלה:
מוזמנת לעקוב
למעלה
מוזמנת לעקוב
למעלה
אנונימית
באותו הנושא: