2 תשובות
תהיי מכילה, אכפתית. תראי שאכפת לך מהצד השני ושאת באמת מוכנה לעזור לו
קיבלתי 4, זה לא רע.. פשוט תחשבי על אלטרנטיבות. למשל אני קיבלתי שאני מלצרית בבית קפה ולקוחה קבועה שלנו מתלוננת על האוכל שיש עליו עובש (וכל הקטע של המשימה זה שאסור לי להחזיר לה את הכסף) ואז אמרתי לה אם היא רוצכ מנה אחרת במקום? והיא אמרה שאין לה זמן כי היא ממהרת לעבודה ואז אמרתי לה שאני אביא לה בטייק אוואי ואז היא אמרה שהיא לא יכולה לאכול בעבודה כי היא עובדת מול אנשים ולא תאכל מולם, אז הצעתי לה פיצוי כספי לפעם הבאה שהיא תבוא... זו סתם אחד מהמקרים שהם נותנים שם אבל קחי את זה כדוגמה ואולי אפילו תיפלי על המקרה הזה בדיוק :)