4 תשובות
שואל השאלה:
ניתקנו קשר בגלל שהוא אמר שהוא לא רוצה או שדיברנו יותר מידי וזה טו מאץ בשבילו ..
ניתקנו קשר בגלל שהוא אמר שהוא לא רוצה או שדיברנו יותר מידי וזה טו מאץ בשבילו ..
אנונימית
יש עוד מליונים אנשים בעולם ולא תזכרי את זה בכלל עוד כמה שנים
אנונימית
את לא צריכה מי שלא רוצה אותך
אנונימית
אם ניתקתם קשר אין מה להתמודד .
סתם אממ שלחי לו מדי פעם הודעה של מה קורה וזה..
סתם אממ שלחי לו מדי פעם הודעה של מה קורה וזה..
באותו הנושא: