13 תשובות
כלום, גנים שעוברים בדורות הקודמים ונחתו דווקא עלייך, ברת מזל שכמותך
שום דבר :))
אנונימית
זה אומר שאת החלק שאחראי על הפנים(על הנמשים) לא קיבלת מהמשפחה המצומצמת אלה מהמורחבת
כלום
זה אומר שגן של הנמשים הוא רססיבי (לא השולט) ותלוי ההורים שלך אבל לרוב זה 25% שיהיה לך נמשים אם הדן רססיבי
בקיצור זכית.
אנונימית
שואל השאלה:
וואי זה דיי מגניב חח ;)
בהתחלה חשבתי על מאומצת או משהו
ועוד שאלה שקשורה לזה
אתם חושבים זה שנמשים זה יפה ומוסיף?
אנונימית
זה הכי יפה שיש
אנונימית
איזה עוד גנים נחשבים רצסיביים? חוץ מנמשים
אנונימית
נמשים הם לא תכונה רצסיבית אלא דומינטטית ככה שאם רק לאחד ההורים יש נמשים הילדים יהיו מנומשים לעומת שיער ג'ינג'י לדוגמא שהוא תכונה רצסיבית ככה שצריל שתי הורים ג'ינג'ים בשביל הילד יהיה ג'ינג'י. לדוג' סבתא שלי ג'ינג'ית אבל סבא לא ככה שאין ג'ינג'ים במשפחה אבל הרבה מהבני דודים מנומשים מאוד
שואל השאלה:
להורים שלי אין נמשים
וגם לא לשאר המשפחה
אנונימית
שואל השאלה:
לפי שזכור לי
אנונימית
התכונה של הנמשים במשפחה שלך היא רססיבית, ואת לא יכולה לדעת מה עוד תכונה רססיבית, לרוב אלה תכונות של הורים שלך יש ולך אין (צבע שיער, עיניים וכל זה)
אנונימית