3 תשובות
עדיף שתלכי לאורתודנט שלך שיתקן לך את זה הוא יודע מה הוא עשה ומה צריך לתקן וגם לא ייקח על זה כסף
אנונימית
שואל השאלה:
הוא בדרום ואני במרכז היום הלכתי אליו זה מתסכל הנסיעה הזאת.. בערך שלוש שעות
אנונימית
לדעתי לא כדאי ללכת לסתם רופא הוא יכול להחמיר את המצב או לא לעזור בכלום וסתם לקחת לך כסף
אני מבינה שזה מתיש אבל זה חד פעמי הוא יתקן לך וזהו לא תצטרכי ללכת יותר
אנונימית