4 תשובות
עם הזמן זה יעבור לך
זה באמת לא שווה לסמוך על אנשים
Rip
שואל השאלה:
השאלה היא.. מתי? למה זה קורה לי כל פעם מחדש שאני פותחת את הלב ומנסה להפתח שוב? כלכך נמאס לי להפגע כל פעם מחדש..
אנונימית
אז אל תאמיני לי מנסיון זה באמת לא שווה את זה
Rip
אולי את צריכה למצוא את דרך האמצע. לא להתקרב לכל אחד, אבל לבחור אחד שזה הדדי גם מבחינתו ולהתקדם לאט יותר. נשמע שאת מאוד רוצה לתקן את חוויית הדחיה שלך מקשרים לא הדדיים ולא מתאימים לך, ואז את נותנת את כולך לקשר הבא שמתחיל. יתכן מאוד, שהטוטאליות הזאת על ההתחלה, היא גם הגורם המרתיע פעמים רבות את הצד השני, יחד עם אישיות מעט תלותית שאולי קיימת בך. נסי לווסת את הבעת הרגשות שלך, תקשיבי גם לרגשות של הצד בשני, ונסי לעשות את זה לאט והדדי יותר. כמו שמבצעים ריקוד. אל תוותרי בגלל זה על הניסיון לפתח קשר.