3 תשובות
באסה.
קרה לי עם הבת זוג שלי
אין מה להתעצבן או לשפוט את הסיטואציה באופן מיידי , שלחי לו הודעה ותסבירי את עצמך בצורה רגועה ושקטה
בטוחה שהוא יתפנה אחריי לדבר איתך
אין מה להתעצבן או לשפוט את הסיטואציה באופן מיידי , שלחי לו הודעה ותסבירי את עצמך בצורה רגועה ושקטה
בטוחה שהוא יתפנה אחריי לדבר איתך
אנסה להבין אותו
באותו הנושא: