6 תשובות
עדיף 100 ב3 ולא 70 ומטה ב4.
עדיף להיות ב יחל גבוה יותר וציונים נמוכים
מאשר יחל נמוך וציונים גבוהים.
שואל השאלה:
זהו שכל אחד אומר משהו אחר בגלל זה לא יודעת חחח
אנונימית
עדיף ציון נמוך ב4 מאשר 100 ב3. יסגרו לך יותר דלתות ב3. מישהו עם 70 ב4 יקבל עדיפות על 100 ב3.
^^נכון
לדעתי את עדיין יכולה להשתפר, זה לא קל אך זה אפשרי, גם אם בעתיד לא תירצי משהו מתמטי רוב הסיכויים שתצטרכי לדעת מתמטיקה ברמה כזאת או אחרת.
בהצלחה !