4 תשובות
ללכת לקוסמטיקאית לבד ולעשות
תנסי לעשות לעצמך, אבל בזהירות אל תהרסי את הגבות
ללכת לעשות לבד אצל אישה
זה הגבות שלך וזה המראה שלך
(אלא אם כן הם בסדר ואמא שלך לא מרשה לך רק לטובתך)
זה הגבות שלך וזה המראה שלך
(אלא אם כן הם בסדר ואמא שלך לא מרשה לך רק לטובתך)
שואל השאלה:
אני בת 12
אני בת 12
אנונימית
באותו הנושא: