4 תשובות
ללכת לקוסמטיקאית לבד ולעשות
תנסי לעשות לעצמך, אבל בזהירות אל תהרסי את הגבות
xm1
ללכת לעשות לבד אצל אישה
זה הגבות שלך וזה המראה שלך
(אלא אם כן הם בסדר ואמא שלך לא מרשה לך רק לטובתך)
שואל השאלה:
אני בת 12
אנונימית