4 תשובות
שואל השאלה:
אופיר, זאת בדיוק הסיבה שאני שואלת.. אני לא יכולה להגיד לו למה כי חברה שלי סיפרה לי משהו שאסור היה לה לספר לי אז אני רק מראה לו שקרה משהו ושלא הכל רגיל איתנו
למה לא להגיד לו בצורה הגיונית ובוגרת שהוא עשה משהו שעיצבן אותך? אין סיבה לשחק משחקים סתם, אני חושב שהוא יבין ויעשה מאמץ יותר אם תבואי אליו בצורה ישירה.
"תנסה להבין בעצמך"
האקסית שלי הייתה עושה לי קטעי רגשי כאלה זה הכי מעצבן שיש דברי איתו ישיר אבל אם את ממש חייבת לא אעמוד בדרכך
"איזה מישהו אהבל"

ואז הוא ישאל מי
ואז תגידי לו שזה הוא