3 תשובות
כי כאילו באקסבוקס אין הרבה אפשרויות ומשחקים כמו שיש במחשב
גם כי אקסבוקס זה בכללי אמורה להיות קונסולה לכל המשפחה ולא ספציפית לגיימינג
מי אומר את זה בדיוק? אני משחק באקסבוקס
יכול להיות שאומרים את זה כי אקסבוקס זאת קונסולה שהיא גם למשחקים וגם למטרות משפחתיות כמו צפייה בפרקים כלשהם ביחד
שואל השאלה:
יש הרבה משחקים האקסבוקס.
אנונימית