11 תשובות
זה האנשים שיש. לך איתם הכי קשר באינסטגרם לייקים כמעט על הכל תגובות הרבה אחד לשני והתכתבויות
שואל השאלה:
אבל בחיים לא דיברנו באינסטגרם, ולאף אחד מאיתנו אין תמונות אז אין לייקים ותגובות.
אנונימית
את כרגע אמרת את כל הסיבות למה זה כן רנדומלי. להגיד לך למה? כי זה רנדומלי.
זה האנשים שאת רואה הרבה סטורי שלהם, צופה בפרופיל, מגיבה הרבה, וגם מתכתבת אבל לא בהכרח
שואל השאלה:
שרית^
ממש אמרתי כבר שאני לא נכנסת לפרופיל שלו, לא דיברנו פעם אחת באינסטגרם, אין תגובות ולייקים והוא לא מעלה סטורים

ואיך זה רנדומלי? כשאני עשיתי סטוק לאנשים זה הראה בצפיות של הסטורי שלהם אותי ראשונה
אני רוצה לדעת אם זה קשור לזה או שלא
אנונימית
לא הגיוני שזה רנדומלי, גם לי מראה בראשונים אנשים שאני מכירה ורוצה שיראו וגם זה תמיד הם ואף פעם לא אחרים, זה לא רנדומלי, אבל אני לא יודעת למה. אם אתם לא מדברים ולא כלום זה מוזר אני לא אשקר
sadnation אז אם זה לא רנדומלי אז מה זה? ^ ספרי לנו
נראלי שהוא ראה ראשון?
האמת שאני נגיד לא מבינה את זה..
יש אנשים שאני בקושי מדברת איתם לא עושה להם לייקים כלום, והם בראש הרשימה שלי, זה כל פעם משתנה.
מבקר לך הרבה בפרופיל, לפחות הראשון ברשימה
קראתי קצת באינטרנט עכשיו, הסתקרנתי