5 תשובות
זה עוד יומיים יש לך זמן:^), אל תלחצי.
איפה זה ? כיאלו בגלל מזג האוויר
קודם כל קחי נגיד לכל יום טייץ אז לקחת 3 וזה שעליך תמיד טוב שיהיה יותר , קחי 4 חולצות , פיג'מה , אביזרים כמו בנדנה וכאלה אם באלך.
סווצרט אחד עליך ועוד אחד במזוודה.
תחתונים 4 גרביים 4 חזיות 2.
מטען אוזניות רמקול וכל אלה ....
תחבושות אם תקבלי תמיד טוב שיהיה .
פלסטרים .
לרחצה מגבת פנים וידים וסבונים קרם מסרק.
תמיד טוב גם בושם ודאורדורנט בתיק גב .
חטיפים מים כובע .
מקווה שרשמתי הכל
הלינה באכסניה?
סווצרט אחד עליך ועוד אחד במזוודה.
תחתונים 4 גרביים 4 חזיות 2.
מטען אוזניות רמקול וכל אלה ....
תחבושות אם תקבלי תמיד טוב שיהיה .
פלסטרים .
לרחצה מגבת פנים וידים וסבונים קרם מסרק.
תמיד טוב גם בושם ודאורדורנט בתיק גב .
חטיפים מים כובע .
מקווה שרשמתי הכל
הלינה באכסניה?
שואל השאלה:
זה 3 ימים , 2 לילות, לינה באכסניה , זה ביום שלישי ,ובמדבר יהודה
זה 3 ימים , 2 לילות, לינה באכסניה , זה ביום שלישי ,ובמדבר יהודה
שואל השאלה:
זה בשלישי
זה בשלישי