7 תשובות
מזעזע
זה בטוח מרגיש נוראי...
לא כיף
נורא, הייתי עובר בית ספר
נוראי
שואל השאלה:
אבל זה קורה בכל מקום
אבל זה קורה בכל מקום
אנונימי
אין לזה מילה הגדרתית, הייתי שם, לא כיף בלשון המעטה, אבל כן מכשל. למדתי לשים ז על האנושות ולעשות מה שבאלי ומה שטוב לי.
באותו הנושא: