4 תשובות
תראה סרטון מוטיבציה טוב ביוטיוב (פשוט תחפשי motivational video, לא חסר) ותזכור שזה 50 אחוז מהציון בבגרות אז אם תצליח אתה ממש תודה לעצמך בעתיד ;)
אנונימי
תקשיב נכון זה לא כיף אבל זה עוד מעט נגמר וכשה יגמר תאמין לי תרגיש הצלחה כזאת גדולה ותחשוב על זה הבגרות היא משהו חשוב כל כך שישפיע לכל החיים שלך אז קדימה לא נשאר עוד קצת!!!
אנונימית
אנונימי**
הוא כתב יהב-אני בן לא בת
הוא כתב יהב-אני בן לא בת
אנונימית
ממש סורי תיקנתי
אנונימי
באותו הנושא: