3 תשובות
אנמיה = מחסור בברזל.
בגלל שיש לזה כל כך הרבה תופעות לוואי אי אפשר להסתדר בלי הטיפול המתאים.
- כאבי ראש
- עייפות
ועוד הרבה...
ככה שלא נראה לי שאדם יצליח לחיות בזמן שהוא כל היום עייף וחלש עם כאבי ראש ועוד בעיות - אי אפשר לחיות ככה.
בגלל שיש לזה כל כך הרבה תופעות לוואי אי אפשר להסתדר בלי הטיפול המתאים.
- כאבי ראש
- עייפות
ועוד הרבה...
ככה שלא נראה לי שאדם יצליח לחיות בזמן שהוא כל היום עייף וחלש עם כאבי ראש ועוד בעיות - אי אפשר לחיות ככה.
אנמיה זה חוסר דם וחוסר ברזל כאחד והכדורים שהרופא נותן מסייעים להגדלת כמות הברזל בדם אנמיה היא מהווה סימן אזהרה שמועיד שאסור להתעלם מתוצאה זו
מקווה שעזרתי:)
מקווה שעזרתי:)
אנמיה היא שם כולל לכמה מחלות שהמשותף לכולן: תכולה נמוכה של המוגלובין בדם או חסר בתאי דם אדומים שיכולים לשאת את ההמוגלובין.
באותו הנושא: