12 תשובות
עדן אלנה
אור
אנונימי
אלה לי.
אלה לי
אלה לי
או אור או אלה לי.. עדן נצחה באקס פקטור מגיע למישהו אחר גם לנצח חח
הביצוע של החצי גמר שלה היה הרבה יותר טוב מזה של הגמר! היא היית צריכה לעשות את של החצי גמר היום והיא תזכה בדוק
הביצוע של החצי גמר שלה היה הרבה יותר טוב מזה של הגמר! היא היית צריכה לעשות את של החצי גמר היום והיא תזכה בדוק
אלה לי רוב הסיכויים יש סיכוי גם לעדן
העיקר שאור לא יזכה כי הוא לא מתאים לאירוויזיון בכלל
העיקר שאור לא יזכה כי הוא לא מתאים לאירוויזיון בכלל
אלה לי ...
^אור די מתאים... הוא קצת מזכיר לי את קריסטיאן קוסטוב שהיה באירוויזיון ב2017, הוא היה גם בן 16 והגיע למקום 2, יש להם קצת קטע דומה (בקול בעיקר אבל גם הקטע שהוא ממש טוב בגיל 16, אני פשוט רואה אותו מצליח שם כמוהו)
תלוי גם ממש מה הוא ישיר
אבל הוא לא שר באנגלית וזה משהו שצריך כולם כבר שרים באנגלית
תחשבי שהוא ישיר בעברית מלא לא יתחברו לזה אפילו לא יבינו על מה השיר
שלא תבינו אותי לא נכון, אני חושבת שהוא שם מהמם והוא בעצמו מהמם והוא ממש משמ מוכשר ויכול לרגש
פשוט לא חושבת שלארוויזיון הוא מתאים (ספציפית לאירוויזיון)
אני בשוק מכמות המינוסים רק אמרתי את הדעה שלי אנשים הכל בסדר.. תרגעו
אבל הוא לא שר באנגלית וזה משהו שצריך כולם כבר שרים באנגלית
תחשבי שהוא ישיר בעברית מלא לא יתחברו לזה אפילו לא יבינו על מה השיר
שלא תבינו אותי לא נכון, אני חושבת שהוא שם מהמם והוא בעצמו מהמם והוא ממש משמ מוכשר ויכול לרגש
פשוט לא חושבת שלארוויזיון הוא מתאים (ספציפית לאירוויזיון)
אני בשוק מכמות המינוסים רק אמרתי את הדעה שלי אנשים הכל בסדר.. תרגעו
לפי מה שהבנתי לאנשים דווקא נמאס לשמוע אנגלית באירוויזיון, יש רצון מסוים שמדינות ישירו בשפות שלהן, זה הרבה יותר מיוחד וזה דווקא מה שיכול למשוך יותר, ומקסימום יש תרגום ואם אנשים רוצים לבדוק מה השיר אומר הם בקלות יכולים. (למשל איטליה כל שנה שרים איטלקית והכל טוב..)
כן
באותו הנושא: