9 תשובות
בערך את מלחמת העצמאות
או את יחידת המיעוטים
אל תהמרי קריסטל!!
שואל השאלה:
מאוחר מדי , אני לא רוצה את מלחמת העצמאות אבל :(
אנונימית
בראשי פרקים: תנועת המרי, מאבק רצוף מאבק צמוד, העברת שאלת ארץ ישראל לאו"ם, הצעת החלוקה, הכרזת המדינה, פירוק המחתרות והקמת צה"ל
תלמדי את זה.
המורה שלי להיסטוריה אמר שהמפמ"רית מאוד מאוד מאוד אוהבת את נושא של מלחמת העצמאות.
שנה שעברה, בבגרות בהיסטוריה, היא שמה שאלה מאוד קלה יחסית לבגרות בבגרות וכל אלה שלמדו את ששת הימים במקום העצמאות מאוד התבאסו.
הוא אמר שמלחמת העצמאות כמעט ואין סיכוי שלא יופיע.
עדיף לך ללמוד, מאוד ממליץ.
אם את מתכוונת באופן כללי שלא למדת את זה כחלק מהחומר שלך בבית ספר - אז מלחמת ששת הימים, הבחירה בפרק השלישי בבגרות הוא בין מלחמת ששת הימים/העצמאות
שואל השאלה:
אה באמת אם לא לומדים את מלחמת העצמאות זה כל מה שצריך ללמוד?
אנונימית
ריי ששת הימים זה בחירה בין יום כיפור
אממ זה כל הנושאים של הפרק השלישי, וכדאי לך לחרוש על כולם ממש טוב אם את לא לומדת את מלחמת העצמאות
שואל השאלה:
לא לא אין לי בעיה עם החומר אני יודעת שתמיד דופקים את השאלות האחרות והן קשות הרבה יותר כבר המורה שלי הסבירה לי את זה אני פשוט נוראית בתאריכים אז אני מעדיפה ללכת על חומר שאני יותר יודעת ועל שאלות יותר קשות ותודה שאתם עונים 3>
אנונימית
בטוח?^
הנושאים בבונים מדינה חלק ב' למיטב זכרוני זה השואה, יום הכיפורים, מעבר מכור היתוך לרב תרבותיות, העולים החדשים ויהודי אסלאם, דה קולוניזציה
לא זכרתי ש-ששת הימים שם חחח
בכל מקרה יש נושא בחירה בין העצמאות לבין עוד נושא