5 תשובות
את לא תהיי היחידה עם מחזור שם.. לדעתי עדיף שתתאים, אני לא חוויתי את הגדנע, אצלנו בביתספר לא היה..
אם את מרגישה שאת לא מסוגלת את לא ללכת
כן, תרגישי טוב
לדעתי כן. למרות שגדנע זה חוויה אבל להיות שם עם מחזור יהיה קשה
כע
באותו הנושא: