6 תשובות
שואל השאלה:
למה לשעבר?
אני ברור !
אנונימית
היי אני כאן
אכן אריאנטור! ארי מדהימה ואני כל כך אוהבת ומעריכה אותה
הינני כאן במסדרות נפשי
קקי שבה יותר מפיפי.