9 תשובות
הסימן הוא לא על האות י.
שואל השאלה:
אהה אז על מה?
אנונימית
כמו שאמרתי, זו פשוט אות שהיא כמו שקטה/נחה/איך שלא קוראים לזה.
אם תסתכלי טוב יש את הסימן ורק אחריו האות י
שואל השאלה:
אז פשוט לא מתייחסים אליו? או שזה כמו אליף שותקת
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה(:
אנונימית
שואל השאלה:
הסימן הזה מעל האות י' לא משנה כלום?
אנונימית
אליף מקסורה(אני לא זוכר הרבה משיעורי ערבית בחטיבה אז אני לא בטוח)
בראיס
המשמעות היא בוס
הs הקטנה זו המזה אם אני לא טועה, זה פשוט סימן כמו א שקטה בעברית. כמו הא' השנייה במילה אמא