3 תשובות
אני מחלק את הארוחות לשש ארוחות.
אני אוכל בסביבות 2500
אני אוכלת 930 כזה..
אנונימית
היי, 1000 זה לא מספיק
אני סובלת מהפרעות אכילה לצערי (אני כבר בהחלמה ובמעקב רפואי אבל בראש אני עדיין סובלת מיזה)
ו1000 קלוריות ביום זה באמת לא מספיק בשביל תפקוד תקין של הגוף, את עלולה לאבד את המחזור (אני אף פעם לא קיבלתי) יש לי נשירת שיער ממש חמורה והתעלפתי פעמיים במהלך תהליך שהייתי אוכלת ככה בגלל חוסר אנרגיה בגוף
תזכרי שמילה נוספת לקלוריה זה אנרגיה והגוף שלנו צריך אנרגיה בשביל לשרוד ולבצע פעולות בסיסיות, קלוריות זה לא משהו רע זה משהו שאנחנו צריכים
אני כותבת לך את כל זה כי גם אני התחלתי ככה, מדיאטה קטנה שהייתה קשה לי והייתי נשברת לפעמים ולא כל כך הצלחתי לרדת וזה הגיע למצב נוראי, לא האמנתי שזה יכול לקרות לי כי תמיד אהבתי אוכל (אפילו יותר מאנשים רגילים) וכרגע אני במצב נפשי מזעזע אין לי שמחת חיים אין לי אנרגיה ואיבדתי כל מה שהיה לי בגלל ההפרעות אכילה, בלי קשר אני צריכה לעלות המון במשקל (כמעט כל מה שירדתי) וזה קשה נפשית ולא שווה את כל הסבל שעברתי
בקיצור, אל תעשי את זה לעצמך
אנונימית