6 תשובות
קשה
הייתה בגרות הוגנת סהכ אבל קצת קשה
אנונימית
אני יודעת שהדתי והחילוני שונה ועשיתי את הדתי והיא הייתה די לא הוגנת אבל מקווה שיהיה טוב
היה אחלה ונכשלתי
אחלה
סבבה
באותו הנושא: