3 תשובות
מלמדים שם הכל מאפס, כן. לא צריך ידע קודם, ידע קודם יכול רק להקל על הלמידה.
זה אונדיוודואלי, לדעתי מדמח זה מקצוע לא קשה במיוחד אם יש לך ראש טכני ורצון להשקיע
זה אונדיוודואלי, לדעתי מדמח זה מקצוע לא קשה במיוחד אם יש לך ראש טכני ורצון להשקיע
שואל השאלה:
ואני כן באה להשקיע
ואני כן באה להשקיע
שואל השאלה:
תודה שענית.
אבל אם אין לי ממש ראש טכני והבנה במחשבים, אתה חושב שאנ אצליח להתשלב שם?
תודה שענית.
אבל אם אין לי ממש ראש טכני והבנה במחשבים, אתה חושב שאנ אצליח להתשלב שם?
באותו הנושא: