18 תשובות
ממש לא
לא, כי אני לא יהודי
לא
ממש לא כול אחד ומה שהוא
כן
אנונימית
לא וממש קשה לי עם אנשים כאלה.
אנשים עם ראש סגור בעלי חוסר סובלנות וחוסר קבלה וכבוד לאחר.
אנשים עם ראש סגור בעלי חוסר סובלנות וחוסר קבלה וכבוד לאחר.
שואל השאלה:
אנונימית למה
אנונימית למה
אנונימי
לא
מהזה בשבילך גזענות?
זה שאנחנו בשום פנים לא ננהל איתם קשר זוגי
או נתחתן איתם זה לא אומר שאנחנו גזענים.
זה פשוט אסור לנו כעם יהודי להתבולל, זה הכל.
הספיק לנו שואה אחת, לא צריך עוד אסונות כאלה.
וזה רשום בתנ"ך שאם נגיע לאחוז התבוללות מסויים
אז האסונות הקשים לא יאחרו לבוא.
אין צורך להכעיס את אלוהים. גם ככה אנחנו מכעיסים אותו
עם כל מיני דברים אחרים שאסורים על פי היהדות
כגון שמירת שבת, כשרות, להטב, חוסר צניעות ועוד..
זה שאנחנו בשום פנים לא ננהל איתם קשר זוגי
או נתחתן איתם זה לא אומר שאנחנו גזענים.
זה פשוט אסור לנו כעם יהודי להתבולל, זה הכל.
הספיק לנו שואה אחת, לא צריך עוד אסונות כאלה.
וזה רשום בתנ"ך שאם נגיע לאחוז התבוללות מסויים
אז האסונות הקשים לא יאחרו לבוא.
אין צורך להכעיס את אלוהים. גם ככה אנחנו מכעיסים אותו
עם כל מיני דברים אחרים שאסורים על פי היהדות
כגון שמירת שבת, כשרות, להטב, חוסר צניעות ועוד..
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אני לא מדבר על זה
אני מדבר על דברים כמו לתת מינוסים למי שלא יהודי רק כי הוא לא יהודי או לקלל בפרטי ודברים כאלה
אנונימי אני לא מדבר על זה
אני מדבר על דברים כמו לתת מינוסים למי שלא יהודי רק כי הוא לא יהודי או לקלל בפרטי ודברים כאלה
אנונימי
^ טוב מינוסים זה לא קשור
לגיטימי לתת מינוסים גם ללא יהודים גם ליהודים
גם לחרדים גם ללהטבים גם להומופובים גם לערבים ועוד..
זה חלק מדמוקרטיה. לא כל אחד חייב להסכים עם השני
וזכותו לתת מינוס אם הוא לא מסכים איתו או שלא מסכים עם הדרך שלו.
לגבי קללות לידיעתך לפי היהדות אסור לקלל ואסור לפגוע
באף אחד גם אם הוא לא יהודי
כך שיהודי שפוגע בבנאדם אחר הוא עובר עבירה שרשומה בתנך
והוא יענש עלזה
לגיטימי לתת מינוסים גם ללא יהודים גם ליהודים
גם לחרדים גם ללהטבים גם להומופובים גם לערבים ועוד..
זה חלק מדמוקרטיה. לא כל אחד חייב להסכים עם השני
וזכותו לתת מינוס אם הוא לא מסכים איתו או שלא מסכים עם הדרך שלו.
לגבי קללות לידיעתך לפי היהדות אסור לקלל ואסור לפגוע
באף אחד גם אם הוא לא יהודי
כך שיהודי שפוגע בבנאדם אחר הוא עובר עבירה שרשומה בתנך
והוא יענש עלזה
אנונימי
כי הם נחותים יהדות זאת הדת הכי קדושה וזה עובדה
אנונימית
שואל השאלה:
תסתכל על אנונימית לדוגמא
תסתכל על אנונימית לדוגמא
אנונימי
לא מעניין אותי יהודי או לא
רוב האנשים בארץ כן רובם מהימין עובדה
שואל השאלה:
anita תתעלמי
בסוף היא תיענש על היבריס לא את
anita תתעלמי
בסוף היא תיענש על היבריס לא את
אנונימי
ממש לא..צר לי לבשר לך אבל לפני הכל זה מצוות ה'
אנונימית
שואל השאלה:
טוב לפי הדת שלי את תמצאי את עצמך בצד הלא טוב בעולם הבא
בגלל חטא הגאווה ובגלל הגזענות שלך לאנשים אחרים
והאל והאלה מביטים בך באכזבה כל יום
טוב לפי הדת שלי את תמצאי את עצמך בצד הלא טוב בעולם הבא
בגלל חטא הגאווה ובגלל הגזענות שלך לאנשים אחרים
והאל והאלה מביטים בך באכזבה כל יום
אנונימי
באותו הנושא: