5 תשובות
כן בטח. את צריכה לפצות אותה איכשהו או לכבד
שואל השאלה:
זה לא שהתכוונתי שזה יהיה ככה ונתנתי לה לעשות הכל בזמן שאני נחה לי בפנאן.
קודם כל המורה נתנה לנו בקושי יומיים לעשות את העבודה וזה היה בדיוק יום לפני מבחן חשוב שהיה לי במדא אז יצא שבימים הראשונים לא יכןלתי להתעסק בזה.
בסופו של דבר עשינו 2 משימות ביחד, היא עשתה 3 משימות לבד ואני 2 משימות.
אנונימית
כן קצת
אבל פעם הבאה תתקני
Apf
כן היית אמורה לעזור לה זאת עבודה שלכם
כן, אבללא נורא, תגידי לה שעבודה הבאה שתעשו
ביחד את תקחי חלק גדול יותר.