41 תשובות
לא.
גם אני
גם אני
גם אני כזאת :)
אני בתקופה שבא אני מחפשת את עצמי אז לפעמים אני שומרת ולפעמים לא
אני בתקופה שבא אני מחפשת את עצמי אז לפעמים אני שומרת ולפעמים לא
שואל השאלה:
באמת?? לא ידעתי שיש כאן כאלה:)
באמת?? לא ידעתי שיש כאן כאלה:)
אנונימית
אז עכשיו את יודעת :)
מוזמנת תמיד להתייעץ אם את צריכה
מוזמנת תמיד להתייעץ אם את צריכה
ואני לומד בישיבה אז...
שואל השאלה:
איך אתם מרגישים עם זה? שכאילו אנחנו לומדים הדתי ואנחנו בכלל לא שומרים?
תמיד רציתי לדעת מה אחרים חושבים חחח
איך אתם מרגישים עם זה? שכאילו אנחנו לומדים הדתי ואנחנו בכלל לא שומרים?
תמיד רציתי לדעת מה אחרים חושבים חחח
אנונימית
זה מרגיש לי קצת צבוע
אבל זה בסדר כי אף אחד לא יקבע לך אם את דתייה או לא לפי שבת
אבל זה בסדר כי אף אחד לא יקבע לך אם את דתייה או לא לפי שבת
לא יודעת מה בדיוק אני מרגישה, אבל אני עושה את זה כדי לראות אילו חיים אני רוצה לחיות. וגם כי בתור אחת שהמשפחה חזרה בתשובה אני יודעת כמה זה נוח יותר לא להיות דתייה ובכללי זה קשה מאוד לשמור.
שואל השאלה:
ורק אני חושבת שאולפנה זה טוב יותר בגלל החינוך?:/
ורק אני חושבת שאולפנה זה טוב יותר בגלל החינוך?:/
אנונימית
מרגיש צבוע קצת לא אשקר אבל אין לי ברירה כבר אני פשוט צריך לסיים בגרויות וזהו. זה החיים שלי בסך הכל ואעשה מה שבא לי. ואם כבר זאת אשמת הישיבה שיצאתי ככה...
לא כל מי שלומדת באולפנא היא דתייה במיינסטרים.
אם אתה דתייה מאמינה, אז הייתי מצפה שתעבדי על זה.. לטובתך, כי זה חלק מסט ערכים שלך, אבל אני מבין אותך, לקיים הכל זה לא פשוט.
אם אתה דתייה מאמינה, אז הייתי מצפה שתעבדי על זה.. לטובתך, כי זה חלק מסט ערכים שלך, אבל אני מבין אותך, לקיים הכל זה לא פשוט.
שואל השאלה:
אני מאמינה בהקב"ה ואוכלת כשר אבל לא יותר מזה
אני מאמינה בהקב"ה ואוכלת כשר אבל לא יותר מזה
אנונימית
כל הכבוד(:
לא אהיה מסיונר או משהו.
אבל תחשבי רגע-האם בזה מסתכמת אמונה?
לא אהיה מסיונר או משהו.
אבל תחשבי רגע-האם בזה מסתכמת אמונה?
שואל השאלה:
לא יודעת
אבל טוב לי ככה:/
לא יודעת
אבל טוב לי ככה:/
אנונימית
הן לא ממש מאמינות באלוהים
אנונימי
שואל השאלה:
מי?
אני כן מאמינה.
מי?
אני כן מאמינה.
אנונימית
יהודים משיחיים הם באמת מאמינים באלוהים
אנונימי
תיכנסי ליוטיוב יש שם יהודי משיחי בשם סעדיה והוא אומר שהוא באמת מאמין באלוהים ואתם מאמינים בשטן
אנונימי
אני אישית גם למדתי באולפנה ,
אני חושבת שכנראה הורייך מכריחים ומחייבים אותך להיות במסגרת שאת לא מתאימה בה ואת סתם אולי כנראה סובלת שם וזה זכותך המלאה אם לחלל או לא אבל תעשי לי טובה אם לא טוב לך שם תעברי
אני חושבת שכנראה הורייך מכריחים ומחייבים אותך להיות במסגרת שאת לא מתאימה בה ואת סתם אולי כנראה סובלת שם וזה זכותך המלאה אם לחלל או לא אבל תעשי לי טובה אם לא טוב לך שם תעברי
והאולפנה ממש לא טובה בחינוך גם החילוני יכול להיות טוב מהחינוך
שואל השאלה:
אני בכיתה י"ב
ולא מכריחים אותי, אני פחות מרגישה בנוח שיש בנים:/
אני בכיתה י"ב
ולא מכריחים אותי, אני פחות מרגישה בנוח שיש בנים:/
אנונימית
הגיוני גם אני הייתי ככה בהתחלה זה כי את לא רגילה
אבל כשמתרגלים הבנים הם החברים הכי טובים אני כמעט כל היום עכשיו רק בסביבת בנים
אבל אם טוב לך שם אז בסדר לא כל אולפנה זה כמו שהיה אצלי
אבל כשמתרגלים הבנים הם החברים הכי טובים אני כמעט כל היום עכשיו רק בסביבת בנים
אבל אם טוב לך שם אז בסדר לא כל אולפנה זה כמו שהיה אצלי
שואל השאלה:
את חושבת שזה רע שיש רק בנות? כאילו בבית הספר? ואם כן למה?
את חושבת שזה רע שיש רק בנות? כאילו בבית הספר? ואם כן למה?
אנונימית
בעבר לא הפריע לי אבל אחרי שחוויתי תחושה של להיות עם הבנים כן אני חושבת שזה רע
למה בנות לא יודעות איך לגשת למין השני ואיך להסתדר איתו
למה בנות לא יודעות איך לגשת למין השני ואיך להסתדר איתו
שואל השאלה:
אמא שלי טוענת שהיא הייתה בבית ספר חילוני והיא עדיין לא הצליחה לגשת לבנים ולדבר איתם,היא הייתה ביישנית וגם אני כזאת... לא חושבת שאם אהיה בחילוני אני אצליח לדבר איתם
ואפשר לדעת אחרי הבית ספר לא?
אמא שלי טוענת שהיא הייתה בבית ספר חילוני והיא עדיין לא הצליחה לגשת לבנים ולדבר איתם,היא הייתה ביישנית וגם אני כזאת... לא חושבת שאם אהיה בחילוני אני אצליח לדבר איתם
ואפשר לדעת אחרי הבית ספר לא?
אנונימית
נותנים לך גם בדתי דעה מסוימת כלפי בנים אני בטוחה שלאמא שלך היה גם פה ושם דיבור איתם
אפשר אחרי ביהס אבל קשה יותר
אפשר אחרי ביהס אבל קשה יותר
שואל השאלה:
דעה כמו מה?
דעה כמו מה?
אנונימית
בנים זה לא טוב
מי שתהיה בסביבת בנים לא תשאר פה כאלה וכאלה
מי שתהיה בסביבת בנים לא תשאר פה כאלה וכאלה
שואל השאלה:
לא יודעת אם אמרו לא טוב
אבל נגיד המורה שלי אמרה שהוא מעריכה אותי שאני לא יוצאת עם בנים ואני כאילו מחכה לאחד שרק בו אגע
אה היה משהו, זכינו במשהו ורצינו ללכת למסעדה והרב לא הסכים בגלל המלצרים
לזה את מתכוונת?
לא יודעת אם אמרו לא טוב
אבל נגיד המורה שלי אמרה שהוא מעריכה אותי שאני לא יוצאת עם בנים ואני כאילו מחכה לאחד שרק בו אגע
אה היה משהו, זכינו במשהו ורצינו ללכת למסעדה והרב לא הסכים בגלל המלצרים
לזה את מתכוונת?
אנונימית
גם כן אבל לא יגידו כביכול במפורש אל תהיו עם בנים כי יסתכלו על זה גם בעין עקומה וגם יעיפו בשכבות הנמוכות יותר בנות שכן יסתובבו עם בנים
שואל השאלה:
אבל אחרי בית ספר מותר, הם לא יכולים לאסור
אבל אחרי בית ספר מותר, הם לא יכולים לאסור
אנונימית
אז בואי גם אחרי ביהס הם מתערבים
נגיד נוצר מצב בכיתה ט כשעוד הייתי באולפנה אז יצא חד פעמי שהלכתי אחרי ביהס ללא מכנס ביגלל שלא היה לי כוח לשים חצאית כי הייתי אחרי אזכרה של סבתא וזה מורה קלטה אותי רצה להלשין להנהלה .
אם מזה הם עשו סיפור אז תחשבי איזה סיפור גדןל יעשו אם יגלו שבנות מסתובבןת עם בנים
אבל יכול להיות שבאולפנה שלך זה פחות דתי ופחות אז יכול להיות אחרת אני אומרת כביכול מהניסיון שלי באולפנה
נגיד נוצר מצב בכיתה ט כשעוד הייתי באולפנה אז יצא חד פעמי שהלכתי אחרי ביהס ללא מכנס ביגלל שלא היה לי כוח לשים חצאית כי הייתי אחרי אזכרה של סבתא וזה מורה קלטה אותי רצה להלשין להנהלה .
אם מזה הם עשו סיפור אז תחשבי איזה סיפור גדןל יעשו אם יגלו שבנות מסתובבןת עם בנים
אבל יכול להיות שבאולפנה שלך זה פחות דתי ופחות אז יכול להיות אחרת אני אומרת כביכול מהניסיון שלי באולפנה
לא
אני באולפנה ואני לא שומרת יום כיפור
אני באולפנה ואני לא שומרת יום כיפור
אנונימית
יואו איזה דיליי
זה לא כזה דיליי כולה יומיים
אנונימית
*שבועיים, גבגת
גברת
אה פשוט הסתכלתי על התשובות האחרונות וזה היה לפני יומיים
אנונימית
אוקיי עכשיו לכי
לכי לאן?
אנונימית
אלי הבייתה מה
באותו הנושא: