5 תשובות
גם ווקס וגם ספריי עושים את השיער מגעיל וקשה.
עדיף כבר פאה
עדיף כבר פאה
שואל השאלה:
^פאה לא תתאים אנחנו כנראה נצבע בקטנה רק קצוות או משהו(:
^פאה לא תתאים אנחנו כנראה נצבע בקטנה רק קצוות או משהו(:
אנונימית
עדיף ספריי
שואל השאלה:
^את יודעת מה יותר?
^את יודעת מה יותר?
אנונימית
גם זה עושה את השיער קשה ומגעיל בטירוף
באותו הנושא: