33 תשובות
לא.
לא אתה צריך ללכת לבדוק את זה.
טמבל ממליצה לך על משהו שקוראים לו פסיכולוג ודחוף :)
סתם לא תעשה מה שבאלך אבל זה באמת טיפשי נראלי שזה ספאם
*sweet home alabama noises*
לא
אתה לא זה רק המוח הפסיכופת שלך תרגיע זה יעבור.
לא. מצא חיים
כן. זה נורמלי לגמרי.
אבל בגלל החוק הישראלי תצטרך לוותר על אהבה זו.
לא
אתה יודע שזה לא
אנונימית
אהבה זו אהבה:)
שכל אחד יעשה מה שבא לו ומה שהוא אוהב;)
סתם סתם יחמור
ממש לא וזה גם אסור. לך תבדוק את זה ותזכור תמיד שהיא אחותך לפני שאתה עושה דברים שתצטער על זה.
לך לפסיכיאטר
שמע אני לגמרי בקטע של גילוי אריות, אבל של עריות פחות
למה אתם קוראים לו פסיכופת, טמבל, מוזר וחסר חיים?
אני לא אשקר, זה חריג. אבל אם אתה שומר את זה לעצמך, זה לא אמור להפריע לכלום.
אפילו שזה נושא ברור אגיד לך שהסבירות שתתקיים מערכת יחסים בין אחים שואפת לאפס בין אם זה בפן הבריאותי שזה לא טוב גנטית שאח ואחות יזדווגו ובין אם זה אם היא תרצה. אני לא מכירה את המקרה ולכן לא אגיד שאתה סתם הורמונלי, אבל בגיל ההתבגרות(אם אתה בגיל הזה) יש השפעות גופניות שיכולות להטעות אותך, שוב, זה לא בהכרח המקרה שלך אבל בהחלט סביר שאהבה בין אחים ואהבה רומנטית תתערבב ותבלבל אותך. וזה לא כזה נדיר.

עריכה:
ויש על זה איסור, ככה שגם אם תהיה הסכמה מהצד השני לא תוכלו להיות ביחד על אדמת הארץ או על אדמת בלגיה, הולנד, ספרד, פורטוגל, רוסיה, סין, יפן, קוריאה הדרומית, טורקיה, חוף השנהב, ברזיל, ארגנטינה, וכו'..
לא.
מציע לך להתעשת
לא
ברורר












שלא-_-
נו באמת די עם הספאמים האלו
זה לא תקין , זה קורה אבל זה לא תקין ועדיף להוציא את הרעיון מהראש..לדעתי לא כדאי לפתוח את זה מול ההורים או מולה כי זה יכול להביא לסיטואציוץ מורכבות ומאוד מביכות. עדיף לחכות קצת ולא לשתף ולהתרחק ממנה קצת למרות שאני מבינה שזה כן קשה כי אתם גרים באותו בית. תצא ותנסה להכיר בנות אחרות. במידה וזה ממשיך יותר מיד זמן, אולי כן עדיף לטפל בזה.
אנונימית
לא יחולה
אנונימית
כן אני מאחל לכם חיים מאושרים ביחד והמון ילדים
אם היא יפה אז כן אבל לא בהכרח אומר שאתה צריך לעשות משהו בנידון הרי היא אחותך בסופו של דבר וזה גילוי עריות.
אני מתה שאנשים מגיבים נו באמת העובדה שזאת אחותו הוא תא ירצה אותה
כמובן שזה נורמלי, כולם מאוהבים באחיות שלהם, אני כמובן נשוי ל89 אחיותיי... זה ספאם מזעזע, אתה רציני שאתה שואל דבר כזה? פעם הבאה תשאל משהו יותר אמין, כמו מה לעשות אם אתה מאוהב באחותך ולהמציא איזו סיטואציה שגרמה לזה, לא פשוט לשאול אם זה נורמלי שאתה פאקינג מאוהב באחותך!!!
לא ג'יימי, לא
אנונימית
גילוי עריות
בן כמה אתה ובת כמה אחותך?
אמ
לא
תימניה עם גומת חן, מה לעזאזל הקשר? זה כמובן הרבה יותר נוראי אם אחותו הייתה ילדה קטנה או משהו, אבל בכללי זה לא לגיטימי גם אם הם באותו גיל. אם הכותב רציני, אני לא מאשים אותך, אבל בסדר זה לא.