9 תשובות
כול כךך
רק לי לא שלחו ?
גם לי.
תגדירו בטלפון חסימה של אסמסים לפי ביטויים ולא תקבלו יותר הודעות.
למשל:
הצבעה, שתצביע, להצביע, הצבעתך, תצביעו, מפלגה, מפלגות, מפלגת, שמאל, ימין, גשר, העבודה, מרצ, בחירות, פרץ, אבקסיס, כחול לבן, סקר.
תחסמו את הביטויים האלה ולא תקבלו יותר הצקות.
למשל:
הצבעה, שתצביע, להצביע, הצבעתך, תצביעו, מפלגה, מפלגות, מפלגת, שמאל, ימין, גשר, העבודה, מרצ, בחירות, פרץ, אבקסיס, כחול לבן, סקר.
תחסמו את הביטויים האלה ולא תקבלו יותר הצקות.
גם לי נמאס. חלאס, אכלו לי את הראש עם כל הבחירות האלה.
כן
זה יהיה ככה כל עוד העם ימשיך להצביע לביבי
ביבי בונה על זה שיש תיקו כדי להביא לעוד בחירות כי ככה הוא נאחז בשלטון
זה יהיה ככה כל עוד העם ימשיך להצביע לביבי
ביבי בונה על זה שיש תיקו כדי להביא לעוד בחירות כי ככה הוא נאחז בשלטון
אנונימי
^כל עוד העם יצביע לביבי תהיה כאן מדינה, כי אף אחד חוץ ממנו שיכול לנהל את המדינה הזאת
על זה הולך התקציב שלנו
אני לא מצביע בבחירות.. הכל אותו חרא
באותו הנושא: