11 תשובות
כמו לונה פארק קצת בהתחלה ואז זה כאילו אתה יושב בסלון בבית
אנונימי
התרגשות ולעיתים לחץ באוזניים
באמת כמו לונה פארק רק פחות מוגזם
לי זה מרגיש כמו לשבת ברכב. שום דבר מיוחד מוץ ממתי שממראים.
ההמראה והנחיתה מגניבים אבל הטיסה עצמה משעממת
פשוט יושבים, וכשהטיסה ארוכה זה כבר כואב
פשוט יושבים, וכשהטיסה ארוכה זה כבר כואב
שיעמום ולחץ נוראי באוזניים
כמו לשבת באוטובוס
לחץ באוזניים, אני בדרך כלל מביאה מסטיקים ומורידה סרטים/סדרות למחשב וזה מעביר לי את הזמן ולא שומעים את השקט המוגזם הזה אבל בטיסות ארוכות אני פשוט ישנה
מה כבר אפשר להרגיש בהתחלה אולי סחרחורות בהמראה ואז כשהמטוס מתייצב מרגישים משעמם אלה כן רואים בתים או משהו מלמטה ממדינה כלשהי שטסים מעליה על הדרך או רואים כל מיני עננים יפים מעבר לזה משעמם
שיעמום
שואל השאלה:
אני שואלת כי אף פעם לא טסתי
אני שואלת כי אף פעם לא טסתי