5 תשובות
לרקוד זומבה עם חיוך ענק על הפנים
את יכולה לעשות ריצה . אבל פשוט תנסי לקזז את זה במהלך היום ומחר לשמור יותר. תאכלי בערב סלט .
דבר ראשון אל תרגישי רע!
דבר שני, את יכולה לנסות לעשות אימונים.
בגדול הכל טוב, כולנו בני אדם וגם אני אוכלת מלא שוקולדים ולא עושה אימונים (למרות שאני בכל בוקר אומרת לעצמי שאעשה אימון ואז בערב רואה טלויזיה)
שואל השאלה:
אני מפחדת שכל מה שעשיתי עד עכשיו פשוט יעלם
אנונימית
תמשיכי כרגיל בדיאטה אם תנסי להרעיב את עצמך בימים הבאים את סתם 90 אחוז תיכשלי ותתנפלי על אוכל ואז מה עשית בזה
תהליך שלם לא נהרס ביום אחד כל עוד זה היה חד פעמי הכל טוב