4 תשובות
אני עשיתי כי הפריע לי מאוד הרבה שנים
אם את שואלת ולא בטוחה בעיניי את לא צריכה
אם את שואלת ולא בטוחה בעיניי את לא צריכה
אנונימית
אל תעשי.
את תצטערי על זה.
את תצטערי על זה.
אנונימית
למה שהיא תצטער? ^
אנונימית
אל תעשי
אנונימית
באותו הנושא: