התחברות הרשמה

לגבר רושמים אם היית או אם הייתה?

9 בפברואר 2020, 21:36
לשון עבריתמיליםכתיבה    
6 תשובות
היית
.
.Michal.N
היית
J
Just_someone
היית
Q
Question.il
היית
B
Barry allen
היית
l
lexa
היית
ע
עולם משוגע
באותו הנושא:
לבן רושמים היית או הייתה?
רושמים לבן היית או הייתה?
רושמים כי אם היית או הייתה אומר לי? לגבר..
לגבר רושמים למה היית או הייתה כבר במקיף
איך רושמים היא היית או הייתה ?
התערבות עם חברה, רושמים "אחותי הייתה רוכבת" או "אחותי היית רוכבת" (יענו הייתה בעבר)
בנות אם הייתם רואים גבר חתיך היית יוזמות?
רושמים לבן היית או הייתה?
רושמים לבן היית או הייתה?
גברים הייתם חוזרים לדבר אם מישהי אם היא היית רושמת לכם משהו כזה?
רושמים הייתה או היית בעבודה(לבן)