13 תשובות
סונגוקו דופר דאיה 8
food wars
אנונימית
יוג'ו סנקי/הלסינג האולטימטיבי, מתלבטת.
שדי טוקיו
בוקו נו פיקו owo
שואל השאלה:
אווטאר מעל הכל...הוא הרבה מעל האנושות שלנו.
אנונימי
אוואטר לא אנימה,
naruto/assassination classroom.
שואל השאלה:
אווטאר הוא מסאסטרפיס הכי גדול בכל הזמנים מבחינת סדרות אנימציה. (ביחד עם גרוויטי פולס - לדעתי) אז שש
אנונימי
שואל השאלה:
חחח

אווטאר שולטט
אנונימי
יש פה מישהו שליטרלי אמר בוקו נו פיקו אני צועקת
לשאלה יורי און אייס וגוגו
דרך אגב אווטאר זה לא אנימה
fma, אלא אם כן אוואטר נחשב.
אנונימי
^^
מסכים שאוואטר (וגרוויטי פולס) מדהימים, אבל הם לא אנימה. הם אנימציה