4 תשובות
השגרה הזאת הייתה חרא. ברוך שפטרנו
ממש לא ,לא מתגעגעת לכלום
כן אבל אני עכשיו יתחיל דברים חדשים ואני ממש מתרגשת
ועכשיו גם הרבה יותר טוב לי מצד שני
ועכשיו גם הרבה יותר טוב לי מצד שני
בתכלס את נכנסת למסגרת של הצבא
באותו הנושא: