4 תשובות
כן
לשים מנורה קטנה עם מאוורר ושקע שאת מכוונת אותו על זמן.
את האור תכבי, כי בשעות היום יש אור מבחוץ, ומזגן לא צריך, תשאירי רק מאוורר..
למה להדליק את האור בחדר? אסור לכבות/להדליק בצום. תשאירי כבוי.
לא כדאי מזגן לדעתי, מספיק קר בזמן האחרון. בלילה בכלל... קפואא. אלא אם כן את מהפסיכים כמוני שאוהבים לישון בלי חולצה, עם בוקסר, מזגן דולק, חדר סגור, מתחת לפוך בקור המקפיא... כמו חדר קירור גופותת חחח
אבל לא ניראלי שאת כמוני, תפעילי מאוורר שיישאר דולק בצום...
לא כדאי מזגן לדעתי, מספיק קר בזמן האחרון. בלילה בכלל... קפואא. אלא אם כן את מהפסיכים כמוני שאוהבים לישון בלי חולצה, עם בוקסר, מזגן דולק, חדר סגור, מתחת לפוך בקור המקפיא... כמו חדר קירור גופותת חחח
אבל לא ניראלי שאת כמוני, תפעילי מאוורר שיישאר דולק בצום...
באותו הנושא: