4 תשובות
לא, הייתי מפרגנת
לא.
לא
אולי היה מרגיש מוזר כי אי אפשר לעשות דברים בשקט ולבד אבל שום קנאה
אולי היה מרגיש מוזר כי אי אפשר לעשות דברים בשקט ולבד אבל שום קנאה
יכול להיות שאני ארגיש טיפה תקועה
אבל לא אני אפרגן
אבל לא אני אפרגן
באותו הנושא: