11 תשובות
מאוד
לא ממש בגלל שאתה רק בן אדם
תלוי עד איזה גיל היית שם וכמה שנים
אנונימית
זה לא מביך, זה שאתה באת מארצות הברית לא אומר שאסור לך להיכשל גם אתה בן אדם גם אתה עושה טעויות וזה בסדר.
זה לא אותו דבר, מן הסתם מבחנים באנגלית בישראל יותר קלים מאלה בארהב
אז גם המבחנים בעברית כאן יותר קשים ומותאים לרמה של שפת אם- ככה שזה לא אותו הדבר
אז גם המבחנים בעברית כאן יותר קשים ומותאים לרמה של שפת אם- ככה שזה לא אותו הדבר
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי שם עד גיל 5, ההורים שלי אומרים שאני יודע אנגלית טוב אבל פשוט המבחן היה על ספרות באנגלית שבזה אני גרוע גם בעברית ואני מתבייש לספר להורים שנכשלתי כי הם מצפים ממני להוציא ציונים טובים באנגלית
הייתי שם עד גיל 5, ההורים שלי אומרים שאני יודע אנגלית טוב אבל פשוט המבחן היה על ספרות באנגלית שבזה אני גרוע גם בעברית ואני מתבייש לספר להורים שנכשלתי כי הם מצפים ממני להוציא ציונים טובים באנגלית
אנונימי
a little awkward
סתם, ספרות זה מאוד שונה ממבחן על אוצר מילים. הכל בסדר.
סתם, ספרות זה מאוד שונה ממבחן על אוצר מילים. הכל בסדר.
שואל השאלה:
דווקא היה לנו אוצר גם אוצר מילים במבחן ובחלק הזה צדקתי בהכל אבל לצערי זה היה רק 20 נקודות מהמבחן אז זה לא עזר הרבה
דווקא היה לנו אוצר גם אוצר מילים במבחן ובחלק הזה צדקתי בהכל אבל לצערי זה היה רק 20 נקודות מהמבחן אז זה לא עזר הרבה
אנונימי
אז נכשלת במבחן שום דבר לא קרה... הכל בסדר גם לך מותר להיכשל זה לא שאסור לך להיכשל במבחנים באנגלית רק בגלל שהגעת מארהב
חח ואח שלי נכשל בלשון ובאנגלית קבל 90 חמש יחידות
יכול להיות אחי,
אתה בנאדם
לעתים זה מלחץ ולעתים בשל קשיים ב :קריאה/הבנת הנקרא
לי בבית ספר עממי/יסודי היה מישהו שהוריו מ דרום-אפריקה
בנוסף לזה, הוא עבר ל -ארה"ב מכיתה ב ועד כיתה ה
בכיתה ו ----------עשה מבחן באנגלית ונכשל
תראה בפעם הבאה איך לשפר
בהצלחה איש יקר
אתה בנאדם
לעתים זה מלחץ ולעתים בשל קשיים ב :קריאה/הבנת הנקרא
לי בבית ספר עממי/יסודי היה מישהו שהוריו מ דרום-אפריקה
בנוסף לזה, הוא עבר ל -ארה"ב מכיתה ב ועד כיתה ה
בכיתה ו ----------עשה מבחן באנגלית ונכשל
תראה בפעם הבאה איך לשפר
בהצלחה איש יקר
באותו הנושא: