11 תשובות
אני גם ככה
שיחות בפלאפון זה לאףבומרים
גם אני
אני שונאת שיחות ארוכות
אם זה קצר ולעניין אין לי בעיה עם זה
אם זה קצר ולעניין אין לי בעיה עם זה
לא גם אני
גם אני
גם אני. אף פעם אין לי מה להגיד למי שמתקשר אליי, אני מעדיפה לשלוח הודעות בהרבה. רק אם זה ממש דחוף אני אתקשר.
שואל השאלה:
ואו לא ידעתי שיש איתי כל כך הרבה מזדהים חחח טוב לדעת כולכם צודקים
ואו לא ידעתי שיש איתי כל כך הרבה מזדהים חחח טוב לדעת כולכם צודקים
אנונימית
גם אני.
גם אני ככה
גם אני.
באותו הנושא: