7 תשובות
יכול לעבוד, אבל צריך קשר ממש חזק כי זה קשה
שואל השאלה:
^ אנחנו חברים ממש טובים ומדברים מלא
אנונימי
אז יכול לעבוד
בהצלחה
כן, יכול לעבוד לגמרי
בהצלחה
שים לב שלפעמים מדברים ככ הרבה דרך האינטרנט ששוכחים איך לתקשר במציאות ופתאום כשנפגשים הכל נראה שונה ומוזר והרבה יותר קשה מאשר לשלב בין שניהם(להפגש ולתקשר דרך הטלפון)
שואל השאלה:
אני בן אבל סבבה
אנונימי
סליחה,טעות שלי