5 תשובות
צןדק ב100%
אנונימי
זו הקידמה. מודרניזציה, אין מה לעשות.
מה עם מוניות? נאסור את זה כי עכשיו לעגלונים בכרכרת סוסים אין עבודה?
תופרות כי היום כולם קונים חדש אז נגביל קניית בגדים?
נגביל קופה עצמית בסופר כי עכשיו יש פחות משרות לקופאים?
ככה זה עובד, העולם מתעדכן, ממציאים רובוטים לעבודות במפעל וכן גם מקפיאים.
שואל השאלה:
קוקי את הורסת לי את התרגיל המחשבתי!
אנונימי
המקפיאים הם מכשיר של הבורגנות ובעלי ההון לדכא את הפרולטריון הפועלי של יצרני הקרח.
אנונימי
שואל השאלה:
אמת ללא מורא, ידידי הקומראד הבכלל לא נורא!
אנונימי