6 תשובות
תצטרך לשלם כסף או אולי בפליסטישין לפתוח כי שם זה בלי כל זה
זה רק בפרימיום
אתה יכול לעשות פלייליסט משלך אבל זה עדיין יוסיף שירים
אתה יכול לעשות פלייליסט משלך אבל זה עדיין יוסיף שירים
או שתשימי יותר שירים ואז תוכלי לנגן את השירים האלה רק ברנדומלי ותוכלי להעביר 6 פעמים ואז אחרי שעה זה יתעדכן לעוד 6 פעמים ויש לך פרסומות ותוכלי רק עם אינטרנט לגלוש או שתרשמי בגוגל ספוטיפיי פרימיום תירשמי ל3 חודשים בחינם ואז תשלמי פשוט 20 שקל לחודש
זה ככה תמיד כל עוד משלמים על פרימיום
נכון
אני אוהב את הספוטיפי רק בסוני בליסטישן שם בלי לשלם אשר לשמוע אלבןמים והכל כרגיל רק לפעמים יש פרסומות אבל זה בסדר
באותו הנושא: