אני כתבתי כמה משפטים יפים כי משעמם לי , תגידו לי אם הם יפים
1. "כדי לך לא לבזבז את הסוללה אחרת כבר לא יהיה מטען" (אל תיקח קשה כל מה שאומרים לך ותשחרר כי אם לא אתה תהרס ויהיה לך קשה לך להמשיך) 2 . "אם אתה חושב שאתה טיפש אתה צודק כי רק טיפשים חושבים ככה" 3 . "כדי לך להתחיל לעוף בשמיים , אחרת תפספס את ההזדמנות לקבל כנפיים" 4 . "אם אתה חושב שהחיים קלים אתה תקבל את הדמות הראשית בסרט החיים טובים" (שאף פעם החיים לא קלים . אתה תמיד צריך להשקיע ולא לזלזל כי אם כן אז אתה חיי בסרט) 5 . "אם אתה לא מאמין בעצמך כניראה שנולדת ביום שבו מאה אנשים התאבדו" 4 . "אם אתה לא בטוח בעצמך כדי שתתחיל להבין בישביל מה אתה חיי" (תמיד תבטח בעצמך ואף פעם אל תוותר , חיים שלמים לפניך תנצל אותם כמו שצריך...)